niedziela, 13 grudnia 2015

The Balm - Time Balm, nawilżająca baza pod makijaż [7 dni - 7 produktów]


Dzień siódmy i ostatni - baza pod makijaż Time Balm od The Balm.

Sprawdźcie :)




Dobra baza pod makijaż to podstawa w makijażu. Kiedyś nie przykładałam do tego wagi, jednak z czasem doceniłam jej działanie i efekt jaki daje. Przetestowałam sporo baz, ale na dłużej pozostała ze mną ta z TheBalm. Dlaczego?



Informacje podstawowe:
- Cena - około 80 zł
- Pojemność - 30 ml
- Dostępność - online (albo stacjonarnie w perfumeriach Douglas)
- Opakowanie - Plastikowe, solidne
- Efekt - nawilżona, wygładzona buzia

Produkty firmy ThheBalm charakteryzują się naprawdę dobrą jakością. Po dużym zauroczeniu rozświetlaczem tej firmy (Mary-Lou Manizer), postanowiłam zainwestować w również w bazę. Cena troszkę mi wadziła, ale zaryzykowałam i nie żałuję.

Moja sucha cera od razu pokochała ten produkt. Baza genialnie wygładza skórę i sama aplikacja jest bardzo przyjemna. Uczucie jest porównywalne do nakładania na buzię miłego puszku :D


Aplikator jest bardzo poręczny i możemy nałożyć na buzię naprawdę minimalną ilość produktu, by uzyskać pożądany efekt. Baza jest całkowicie przezroczysta i lekko matowa. Nie rozświetla cery, ale ładnie ją nawilża i wygładza - po niej, podkład i korektor wyglądają naprawdę lepiej na buzi:)


Dzięki bazie wszystkie następne warstwy makijażu (podkład, korektor, róż, bronzer itd.) lepiej się rozprowadzają i dłużej utrzymują. Dodatkowo wszelkie ciężkie podkłady nie obciążają cery, bo baza chroni naszą skórę przed przesuszeniem.

Najczęściej stosuję bazę na większe wyjścia, chociaż zdarza mi się użyć jej na co dzień, kiedy mam przed sobą długi dzień i chcę, żeby makijaż utrzymał się na mojej buzi naprawdę długo.


Baza jest bez zapachowa i bardzo lekka. Myślę, że posiadaczki suchej skóry pokochają ją tak jak ja:)

Polecam,
M.

1 komentarz: