sobota, 12 grudnia 2015

Zoeva - Cocoa Blend, paleta cieni [7 dni - 7 produktów]


Dzień szósty - paleta cieni Cocoa Blend od Zoeva
Cudowne kolory i długotrwały efekt - mniam!

Zapraszamy na recenzję :)



Osobiście największą miłością kosmetyczną darzę pędzle do makijażu i... palety cieni :) I kiedy do moich rąk trafiła Cocoa Blend byłam (i nadal jestem) zachwycona.

Ogólnie palety marki Zoeva to małe arcydzieła - wykonanie, wydajność i efekt są na wielki plus. Jak dotąd nie spotkałam lepszych cieni, chociaż zdaję sobie sprawę, że jeszcze wiele przede mną w makijażowym świecie :)

Informacje podstawowe:
- Cena - około 70 zł
- Ilość cieni - 10
- Dostępność - online (swoją kupiłam na mintishop.pl)
- Wydajność - Duża
- Opakowanie - mocna, solidna tektura. Zamykane na magnes
- Efekt - w palecie znajdziemy cienie matowe (satynowe) i błyszczące, lekko brokatowe


Przyznam, że "czaiłam" się na tę paletę dobre pół roku. Kiedy miałam ochotę ją kupić to była wiecznie wyprzedana. Szał na nią panował bardzo długo... ale doczekałam się swoich 5 minut :D

Kiedy pierwszy raz używałam tych cieni do makijażu pomyślałam, że są lepsze od tych z siostrzanej palety - Naturally Yours. I w sumie tak jest. Są bardziej wilgotne i lepiej się rozprowadzają. Dodatkowo nie osypują się (no może troszeczkę, ale tylko te brokatowe) i nie wchodzą w zmarszczki. Nie rolują się i dobrze współpracują z każdą bazą, czy korektorem, których używam jako podkład pod cienie na powieki. 

Intensywność kolorów jest bardzo silna i czasami muszę uważać, żeby nie przedobrzyć i nie zrobić sobie plamy na powiekach. Dosłownie minimalna ilość produktu pozwala na stworzenie pięknej chmurki koloru na powiece.


Cienie mają bardzo miękkie wykończenie. Aplikując je na powieki, można mieć wrażenie, że są to cienie w kremie, a nie prasowanie. Dodatkowym plusem jest na pewno wydajność produktu i wyjątkowość kolorów cieni.






Tą paletą możemy wykonać zarówno lekki, dzienny makijaż, jak i mocny, wieczorowy. Wszystko zależy od naszego gustu, preferencji i potrzeb :)
Myślę, że w najbliższym czasie skuszę się na kolejne palety z rodziny Zoeva, bo wiem, że się nie zawiodę. Cienie są najwyższej jakości, a paleta wcale nie jest taka droga. 

Sprawdźcie i dajcie znać, jak Wam przypasowała :)

M.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz