sobota, 2 maja 2015

Jesteś bledziochem? Pokochasz Make Up & Glow Bronzing Base z W7

Czasami patrząc na pięknie opalone dziewczyny latem, zastanawiam się, dlaczego moja skóra nie chce współpracować ze słońcem i praktycznie w ogóle nie łapie brązu. Jestem typowym bledziochem. Moja skóra jest śniada, a dobór idealnego odcienia podkładu, czy korektora dla niej to naprawdę spory wyczyn. Tak czy siak wciąż szukam produktów, które ułatwią mi żywot jako blada twarz. Jednym z większych odkryć jest baza bronzująca z W7, która dosłownie zrewolucjonizowała mój wiosenny i letni makijaż. Jest to dodatkowo (PODOBNO) tańszy zamiennik dla kultowej i bardzo drogiej bazy bronzującej od Chanel - "Soleil Tan de Chanel - Bronzing Makeup Base"

Więcej o moim odkryciu w poście... :)





Podstawowe informacje:

- mamy do wyboru jeden odcień (delikatnie wpadający w pomarańcz, ale po roztarciu gubi marchewkowe tony),


- za 35 g produktu (bardzo dużo!) płacimy jedynie 19,90 zł,


- baza jest bardzo wydajna, malutka ilość produktu wystarczy do zaznaczenia kości policzkowych,
- konsystencja jest lekko zbita, ale plastyczna - pod wpływem ciepła dłoni szybko mięknie,



- produkt bogaty jest w delikatne, bardzo drobno zmielone drobinki, które lekko połyskują na słońcu, ale nie jest to chamski brokat - raczej subtelne rozświetlenie,


- bazę możemy rozcierać na skórze zarówno palcami, jak i pędzlem - efekt jest równie zadowalający,


- produkt utrzymuje się na skórze naprawdę długo, nie ściera się kawałkami i nie pozostawia brzydkich plam,



- opakowanie jest solidne, estetyczne i po prostu ładne - matowe szkło plus plastikowa zakrętka.


Jak dla mnie jest to produkt idealny. Nie można zrobić sobie nim krzywdy, ponieważ efekt jest bardzo delikatny. Dopiero dokładając  kolejne warstwy produktu, możemy stopniować intensywność koloru, a tym samym naszej „opalenizny”. Baza przede wszystkim nie jest ciężka, więc nie grozi nam „efekt maski”. Nie wymaga przypudrowania, bo sama po chwili delikatnie wtapia się w skórę i nie odcina się od podkładu. Ma przyjemną, lekko lepką konsystencję, przez co szybko miesza się z podkładem i łatwo blenduje. Dodatkowo jest bezzapachowa.


Produkt na skórze wygląda naturalnie, nie odcina się i łatwo dostosowuje się do tonu naszej skóry.

Efekt przy świetle dziennym:

 Efekt po 8 godzinach na twarzy w sztucznym świetle:

Póki co widzę same plusy tego produktu. Zajął honorowe miejsce w mojej toaletce i jestem pewna, że razem przetrwamy jakoś wiosenne i letnie dni.

Pozdrawiam,
Martyna 

2 komentarze:

  1. A gdzie można kupić ten produkt??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kupiłam go na cocolita.pl <--- przyszedł do mnie w 2 dni :)

      Usuń